هتل های کیش
نوشته شده توسط : تینا

هتل ارم کیش

 این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.

 


 

هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی،تور کیش آذر 94تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

 


 

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره بین 2 میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله اندکی از دریا و مراکز خرید واقع شده است . این هتل دارای اتاقهای 2 تخته، 3 تخته ،4 تخته و 5 تخته می باشد که همه اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده است. تور کیش آذر 94همچنین سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبا و کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل است .همچنین لابی هتل دارای کافی شاپ شبانه روزی و اینترنت فعال میباشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه، بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد پذیرای میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. این هتل شامل سرویس مجهز و منظم برای ترانسفر فرودگاهی میباشد. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی و همچنین مسافران تور کیش می باشند.

آدرس: کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

 


 

هتل گراند کیش

این هتل در زمینی روبروی بازار ونوس بنا شده است. تور کیش آذر 94

این هتل دارای 60 اتاق و 200 تخت است
آدرس هتل : روبروى بازار ونوس

تلفن:07644424860

 


 

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره یکی از هتل های قدیمی و بزرگ کیش میباشد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده ، سوئیت رو به دریا و سوئیت معمولی میباشد. و همچنین شامل امکاناتی مثل کافی نت و گیم نت،  کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران ایرانی و خارجی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی.  همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 7km و فاصله تا مرکز تجاری 3km میباشد .

تور کیش آذر 94آدرس:میدان ساحل-جنب اسکله قدیم

 


 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,ارزانترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: